18 Ocak 2009 Pazar

ETKİNLİK ÇEŞİTLERİ


24 Saatten Kısa Süren Etkinlikler
Lansman
Basın Toplantısı
Açılış
Kuruluş Yıldönümü Kutlaması
Kültür-Sanat Etkinliği / Gala
Yarışma
Ödül Töreni
Özel Davet
Eğitim / Yönetici Toplantısı
Sponsorluk Aktivasyonları
Genel Tanıtım Aktivasyonları
Piknik
2 - 10 Gün Süren Etkinlikler
Bayi / Acenta Toplantısı
Turnuva / Kamp
Yurtdışına Kurumsal Gezi
Yurtdışı Kaynaklı Kurumsal Gezi
Festival
Fuar
Ürün Deneme Aktivasyonu (Test sürüşü gibi)
10 Gün - 1 Yıl süren Etkinlikler
Roadshow
Satış / Pazarlama Kampanyası Aktivasyonları

Not: Genellemelerden yola çıkılarak yapılmış bir gruplandırmadır. 1 hafta süren dizi Açılış Etkinlikleri veya 1 gün süren Festivaller de elbette ki sıklıkla rastlanan etkinlik tipleridir

3 yorum:

  1. bilgiler çok açıklayıcı. merak ettiğim herşeyi burda bulabidim...

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki bu konu özellikle ülkemizde komedi dizilerinde eşini aldatan koca rolü dışında pek fazla ilgi görmüyor. Sayılı birkaç şirketimiz dışında özellikle kobilerde katılım oranınn çok düşük olduğunu biliyorum. Öncelikle bu önemli konuya değindiğin için daha sonrada konu hakkındaki güzel açıklamarın için teşekkürü bir borç biliyorum...

    YanıtlaSil